tisdag 22 november 2016

Julbelysning

Nu när vi är inne på adventsveckan insåg jag att det kanske är dags att komma på vad för typ av julbelysning vi borde ha i våra fönster. Kanske är jag väldigt sent ute? 

Iallafall, som den internetshoppare jag är tog jag tag i bekymret genom att googla "adventsstjärnor" och väldigt noggrant kolla igenom flera olika affärers webbshopar. Det tog ett tag, men till slut hittade jag en som jag fastnade för! Och till min lycka tyckte min flickvän lika mycket om den som jag! 

Den känns verkligen som att den kommer passa jättefin här hemma, den känns som den perfekta kombinationen mellan retro, modern och klassisk, eller hur? Jag älskar den!

Så jag beställde två stycken. En till köket och en till vardagsrummet. 

Adväntstjärnan är tillverkad av watt & veke och jag beställde den från lampgallerian.
Hoppas nu bara att den kommer fram i tid!

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot. Pandora Estore very good.

    SvaraRadera